JAK NAKUPOVAT (DOPRAVA A PLATBA)

Způsob dopravy

Vaše objednávky prostřednictvím našich pokémonu odesíláme v naprosté většině následující pracovní den (je-li zboží skladem), následně je potřeba přičíst dodání dopravcem (viz přehled níže). Lze tak říci, že sovu s objednávkou můžete očekávat do dvou pracovních dnů, v případě svátků se může doba dodání prodlužovat.

Dopravdu zdarma lze získat při nákupu nad 3000 Kč . Při vkládání zboží do (nákupního košíku) vás bude o částce potřebné k dopravě zdarma informovat.

  • Česká Pošta 69-89 Kč 

          Zásilku lze sledovat  sledovat online na webu.

  • Zásilka až domů PPL 65-89 Kč
    V rámci dopravy až do ruky (do rukou adresáta na určenou adresu) využíváme služeb PPL. Po odeslání vám přijde sledovací číslo do e-mailu, který jste zadali při registraci. Dodání trvá zpravidla 2 dny. Cena dopravy je 99 Kč/6,99 eur.
  • Zásilkovna 65-80 Kč max do 2,5 kg váhy.
    Síť výdejních míst, která zajišťuje výdej zboží. Doba dodání trvá 1 – 3 dny od odeslání objednávky (dle sezóny). Při objednávce lze zvolit pobočku Zásilkovny, kde chcete zboží vyzvednout. Jakmile bude zásilka připravena k odběru, Zásilkovna Vás kontaktuje pomocí e-mailu a SMS zprávy. Zásilku lze sledovat online na webu. Na vyzvednutí máte zpravidla 7 dní. Zásilky nad 2,5 kg lze poslat pouze na adresu.

Způsob platby

Objednané zboží lze platit několika formami dle výběru zákazníka.

  • Platba převodem na účet
    V případě platby převodem na účet je potřeba objednávku před odesláním uhradit. Údaje k platbě Vám budou odeslány e-mailem v souhrnu objednávky i s QR kódem pro jednodušší platbu.

    Číslo účtu pro ČR: 7106403002/5500
    IBAN pro SK:CZ5755000000007106403002
    Variabilní symbol je číslo objednávky. Před odesláním platby si prosím pečlivě zkontrolujte zadané údaje. Objednané zboží v případě platby převodem expedujeme po připsání objednávky na účet. Nakupující je povinen uhradit zboží do 24 hodin od objednání (dle obchodních podmínek). Pokud chcete odeslání Vaší objednávky urychlit, pošlete nám e-mailem potvrzení o dokončené platbě (vygenerovaný dokument z internetového bankovnictví, fotky obrazovky neakceptujeme).

  • Platba online přes platební bránu Comgate 
    Zprostředkovaná platba online umožňuje okamžitou platbu za objednávku. V případě, že se platba online nepodaří, v e-mailu o vytvoření objednávky naleznete tlačítko pro opětovnou platbu.

    Návod: Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

    Kontaktní údaje na platební bránu: ComGate Payments, a.s.
                                    Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
                                       E-mail: platby-podpora@comgate.cz
                                                 Tel: +420 228 224 267

     
  • Platba při převzetí zboží (dobírkou)
    Pokud zvolíte platbu na dobírku, objednávku uhradíte na pobočce nebo kurýrovi . Informujte se předem na pobočce, zda lze platit kartou.

Termíny dodání

V případě, že je zboží skladem, odesíláme Pokémona s objednávkou do dvou pracovních dnů (nejčastěji následující pracovní den), v případě svátků může dojít k několikadennímu zpoždění.

Pokud zboží je momentálně nedostupné, snažíme se ho doplnit co nejdříve (z pravidla měsíc), někteří dodavatelé mají však dlouhé dodací lhůty. Pokud potřebujete zboží, které není skladem, kontaktujte nás a informujte se o naskladnění zboží, popř. využijte funkci (hlídací pes), kde Vám po zadání e-mailu přijde notifikace, v případě, že je zboží opět skladem.

Zboží označené dlouhodobě nedostupné znamená, že nemáme žádnou informaci o dostupnosti produktu, v brzké době ani dlouhodobějším horizontu.

Zboží vedené jako na objednávku aktuálně není skladem a je nutné ho objednat u dodavatele. Dodání takového zboží je zpravidla 30 dní.

Poslední možností je předobjednávka, kdy zboží není skladem a dodavatel/výrobce ještě zboží nevydal. V detailu produktu lze nalézt datum uvedení produktu na trh a jeho přibližné dodání. Předobjednávky nelze platit na dobírku. O dostupnosti zboží se lze kdykoliv informovat e-mailem nebo telefonicky.

 

Průběh objednávky

O průběhu objednávky budete v případě změny stavu informováni pomocí notifikačních e-mailů. Doporučujeme se registrovat v našem e-shopu, kde naleznete celkový proces objednávky a doklady o nákupu.

Výchozí stav objednávky je Přijatá. V případě úspěšné platby online se automaticky převede objednávka do stavu Vyřizuje se. Pokud použijete platbu převodem, objednávka se přepne do stejného stavu po přijetí platby. V případě dobírky se přepíná do stejného stavu objednávky po kontrole.

Jakmile je objednávka odeslána, stav se změní na Odesláno a obdržíte informační e-mail se sledovacím číslem, odkazem pro sledování zásilky a daňovým dokladem. V takovém případě můžete očekávat zásilku zpravidla do dvou pracovních dnů.

Zásilky odesíláme ve chvíli, kdy je celá objednávka kompletní. Pokud si přejete objednávku rozdělit, kontaktujte nás pomocí e-mailu nebo telefonicky. Za každou samostatnou zásilku je však potřeba uhradit náklady na dopravu zvlášť.

 

Vrácení zboží nebo jeho výměna

Pokud nejste úplně spokojeni, kontaktujte nás. Na Vaší spokojenosti nám záleží. Dle zákona máte 14 dnů od uskutečnění prodeje na vrácení zboží, bez udání důvodů. Nejste-li spokojení se zbožím, pošlete nám ho zpět. Dle Vašeho přání Vám pošleme jiné zboží, vystavíme ve stejné hodnotě slevový kód na další nákup nebo Vám vrátíme peníze (samozřejmě včetně poštovného spojené s dopravou zboží k Vám).

  1. Kontaktujte nás, domluvíme způsob vrácení zboží. Vrácení probíhá pomocí poboček Zásilkovny.
  2. Zboží pečlivě zabalte, aby se obsah nepoškodil, na zásilku nalepte štítek, který vám byl vygenerován.
  3. Přiložte číslo objednávky nebo jednoduše vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Jakmile nám zboží dorazí, vyřídíme Vaši výměnu či vrácení peněz.

Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu dle obchodních podmínek. Zboží, které nám vracíte, by nemělo jevit známky otevření, poškození nebo opotřebení (nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly).Pokud není možné zboží vrátit ve 100% stavu.

 

Reklamace

V případě, že zboží jeví jakákoliv vady či nedostatky, kontaktujte nás, prosím. Na zboží se vztahuje zákonná záruka.

Nejrychlejší způsob pro vyřízení reklamace je, zaslat nám prostřednictvím e-mailu vyplněný formular_odstoupeni POKECENTRUM  s fotografiemi závady. Vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení reklamace, ať už se jedná o výměnu zboží, případně slevu nebo vrácení celé kupní ceny.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.